tisdag 21 december 2010

City Malmö Lund = ja till massinvandring

City Malmö Lund är en gratistidning som ofta har haft och har artiklar som förespråkar massinvandring, mångkultur och kritiserar invandringskritiker. Flera journalister på tidningen skriver på detta sätt, till exempel chefredaktören och ansvarige utgivaren Kersti Forsberg, Peter Herkel, Markus Svensson, Fredrik Lindstrand, Lena Philipson, Isabelle Beckman med flera. Rapparen Behrang Miri är krönikör i tidningen. Han får utrymme för att sprida sin svenskfientliga propaganda. Han var en av tidningens kandidater till att utses som månadens malmöbo för en tid sedan. Att ha krönikörer som ifrågasätter den sedan flera år tillbaka förda svenska massinvandringspolitiken är otänkbart för City Malmö Lund.

Jag noterar att City Malmö Lund aldrig publicerar invandringskritiska insändare. Jag har svårt för att tro att de inte får in sådana insändare till redaktionen. Däremot publicerar de insändare för massinvandring och mångkultur.

Jag läser City Malmö Lund för att den är gratis, men jag skulle aldrig kunna tänka mig att betala för den tidningen om den inte hade varit gratis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar